EmmaAndIsac

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

GRATTIS BAAATMAN 8D

Av E M M A I S A C - 12 maj 2013 20:46

Godkväll gott folk. Idag fyller en speciell person som jag inte känner riktigt

väl men han är as schysst  Han heter BaaatmaN på msp och är väldigt rak av sig så ni

mst vara väldigt noga med stavningen annars får han damp, kalla hnm kossa mu mu för han

älskar kossor. Han bor i Emland och har 15 kossor som barn. Han har it direkt parat sig med en ko o.O

Elr aaa o.o skippa de sista c:

Men grattis BaaatmaN, nu är du en stor pojke :DDD 15 bast, de är rätt coolt  Hoppas att du har

haft de en fett fett dag och har fått många fettade presenter 8D Ja, de är fett när BaaatmaN fyller

år :) Han är singel på msp så haffa på bah  

 

Imorgon är de skola igeeeeeen :c Jag orkar inteee, de är fett jobbigt -.- Massa skit

läxor, många störiga killar o.e Och vår lärare är helt knäpp, hon blir as arg om man

råkar prata lite elr om jag frågar en kompis om ett tal elr liknade.

Men alla typ hatar henne :)

Jag fick in en fråga om vi kunde ha dagens snällaste och då så jaa, tänkte vi ha de o.o Aså

movistar. Jag kommer typ inte komma ihåg att lägga ut dagens snällaste var ända gång

så de kanske inte kommer upp när just jag bloggar, men Isac fixar väl dedär ;P

Idag blir de BaaatmaN som får bli dagens snällaste för de är din dag lille vän ♥

Innan jag går och duschar så vill jag säga att de är frågestund så de är bara fråga massa, exakt

vad du vill ;D Skriv gärna vad du heter på msp när du frågar fråga ngt, vill liksom veta  

Jag blir typ as glad när ngn skickar in en fråga så om ni vill göra mig glad så fråga :')

Bloggar mer efter skolan, hej hå, nu ska jag gå 


// Emma


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E M M A I S A C - 23 maj 2013 15:33


Hej! Igår fick jag träffa Isac efter några dagars vila för han hade spytt rätt mke i måndags .. :c Men de var iaf bra med hnm ^^ ♥ Idag så hade vi studiebytar dag, de var rätt fett o.o..jag hamnade med världens drygaste bitch, aså seriö...

Av E M M A I S A C - 19 maj 2013 19:39

Hejj! Emma här. Isac har brutit handen, han fick åka till akademiska (stav?) i Uppsala för ungefär 2h sen.. Åhh.. stackarn ): ♥ Jag såg inte riktigt vad som hände för jag skulle köpa godis åt min kompis, men de var ngn som slog sönder h...

Av E M M A I S A C - 18 maj 2013 18:39


Hejsan! Emma här. Snart får vi gäster å dom kommer typ stanna här hela kvällen så jag kanske inte kommer blogga mer idag efter de här inlägget.. Imorron så har jag fotbollsmatch och Isac efter min match.. så de kommer inte bli ngt bloggande ...

Av E M M A I S A C - 17 maj 2013 17:34


Hejjsan! ^^ Emma här. Precis kommit hem ifrån Isacs fotbollsmatch, deras lag vann med 8-2 å Isac gjorde 3 mål och 2 ass. Jag han inte blogga igår för att vi hade gäster och då fick jag inte sitta med mobilen elr datorn, aja sånt e livet :) På...

Av E M M A I S A C - 17 maj 2013 13:03

Sheeeyna, nu har jag äntligen slutat skolan för idag 8D OCH DE ÄR HELG!!! Snart så äre match, fotbollsmatch. Vi ska typ sammlas om 1 h och jag är rätt så taggad   Fast inte lika taggad utan mitt hår ): Jag har klippt mig '' rätt '' kort -.-' fast...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards