EmmaAndIsac

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av E M M A I S A C - 12 maj 2013 20:46

Godkväll gott folk. Idag fyller en speciell person som jag inte känner riktigt

väl men han är as schysst  Han heter BaaatmaN på msp och är väldigt rak av sig så ni

mst vara väldigt noga med stavningen annars får han damp, kalla hnm kossa mu mu för han

älskar kossor. Han bor i Emland och har 15 kossor som barn. Han har it direkt parat sig med en ko o.O

Elr aaa o.o skippa de sista c:

Men grattis BaaatmaN, nu är du en stor pojke :DDD 15 bast, de är rätt coolt  Hoppas att du har

haft de en fett fett dag och har fått många fettade presenter 8D Ja, de är fett när BaaatmaN fyller

år :) Han är singel på msp så haffa på bah  

 

Imorgon är de skola igeeeeeen :c Jag orkar inteee, de är fett jobbigt -.- Massa skit

läxor, många störiga killar o.e Och vår lärare är helt knäpp, hon blir as arg om man

råkar prata lite elr om jag frågar en kompis om ett tal elr liknade.

Men alla typ hatar henne :)

Jag fick in en fråga om vi kunde ha dagens snällaste och då så jaa, tänkte vi ha de o.o Aså

movistar. Jag kommer typ inte komma ihåg att lägga ut dagens snällaste var ända gång

så de kanske inte kommer upp när just jag bloggar, men Isac fixar väl dedär ;P

Idag blir de BaaatmaN som får bli dagens snällaste för de är din dag lille vän ♥

Innan jag går och duschar så vill jag säga att de är frågestund så de är bara fråga massa, exakt

vad du vill ;D Skriv gärna vad du heter på msp när du frågar fråga ngt, vill liksom veta  

Jag blir typ as glad när ngn skickar in en fråga så om ni vill göra mig glad så fråga :')

Bloggar mer efter skolan, hej hå, nu ska jag gå 


// Emma


Av E M M A I S A C - 12 maj 2013 17:45

Heeeeeeej alla läsare ;D

Hoppas att eran dag har varit toppen, de har iaf min ^^ Vunnit en fotbollsmatch med 2-0 och Isac

dömde med en som heter Anton, dom kan ju fan inte döma, HAHAH 8D

Sen efter matchen var jag med Isac och vi har typ busringt några i Piteå, varit på stan och allt möjligt :)

Isac har data/tv-spel förbud i 2 dagar till för han sitter för mke vid de så han kan inte blogga och han

vill inte blogga på mobilen, jag vet inte vrf o.o

Många på msp brukar skriva till mig att jag inte är som dom flesta i '' hög '' level. De flesta

dissar ju dom i lägre levlarna, totalt.. ta inte illa upp o: Som t.ex Casy99, dissar ju dom flesta, svarar

inte när ngn annan skriver till henne.. liksom, hon gör massa '' synd om sig själv '' artbookar,

statusar, så drygt o.e Om hon nu blir '' mobbad '' kan hon väl ringa till ngn psykolog elr ngt x.x

Jag tycker att de är nödigt att ta sin egen energi på att göra såna skit artbooks >.< Men aja, hennes liv.

Dagens låt:



Aså åååh, jag älskar mitt fotbollslag ♥ Dom betyder nästan fan allt för mig. Vi kan säga

exakt vad vi vill, göra vad vi vill. Jag är den som skriker och flamsiga i omklädningsrummet och

alla tycker att de är okey. Nu efter matchen så satt alla å sjöng till en låt å jag, Viktoria och

vår vägg (målisen) stod å dansa, asåå åååhhh, löööv u guys!  

Tova, Natha, Tilde och Lisa, om ni ser detta så ska ni veta att jag älskar vårt spel, vårt skratt osv..

Ett lag frv .. ♥;* ..japp, jag nämnde dem där namnen för att de är dom som har msp ifrån mitt lag :D

Okeeeeh, de där kanske it var så intressant för er att läsa, meeen jag visste it vad jag

skulle skriva om  

På msp så har de blivit tråkigt. Nästan inga chattar med en, de är as stumt i gallerian, alla

tjatar om att byta saker, autos, presenter, att man ska kolla på deras filmer, många har

blivit mke kaxigare osv.. seriöst alla mspare, lägga av. De är jobbigt/drygt .. x.x

SNÄLLA, MIN SKAPARE. de är ju inte svårt och skriva HEJ tillbaka om ngn skriver hejsan,

hej, shofan, sho, tjo, halloj, hellu, tjeeeenare, tjena, tjäääna och blablablabla.

OILDDDDDDHBGAEKIFRVADKJBHVKADHGFLIUEARDI <--- Precis -.-

Kika mig: Emmisenemmam


//Emma

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards